Az NEXT erp szerves része a “főkönyvi modul”. Mivel a könyvelés nem önmagában álló feladat a cégek életében, hanem minden esetben a vállalkozás különböző területein felmerült adatok felhasználásával dolgozik, ezért kiemelt szempontként kezeltük, hogy az egyéb alrendszerekben keletkező adatok automatikusan átkerülhessenek ebbe a modulba. Ezzel növelni tudtuk a döntéstámogató rendszer hatékonyságát, a kontrolling rendszernek pedig könnyen elérhető adathalmazt biztosítottunk.

Két működésében eltérő megoldást kínálunk:

NEXT főkönyv – windows alapú
NEXT főkönyv cloud – felhő alapú

A NEXT Software Kft. által kifejlesztett főkönyvi rendszer részét képezi a vevői és szállítói folyószámla, a pénztár kezelés és a pénzügyi rendszer.
A hagyományos könyvelési funkciókat megtartva a rendszert kiegészítettük a folyamatosan felmerülő igények kielégítésére új funkciókkal:

  • A rendszer alapszolgáltatása tartalmazza a több-devizás könyvelés lehetőségét.
  • Automatikus kontírozás és mérlegkészítés is része a rendszernek, használata a felhasználó döntésétől függ. Az automatikus kontírozásnak a rutinfeladatok hibátlan elvégzésében van nagy szerepe.
  • Párhuzamosan két év adatait könyvelhetjük,( az előző év zárlati munkálataival párhuzamosan könyvelhetjük a tárgyév adatait )

Az alábbi banki programok – bankok adatait tudjuk beolvasni és automatikusan kipontozni:

  • Bankonet
  • Spectra Light és Spectra Light .NET
  • Electra internet
  • BB
  • ERSTE BANK
  • CIK BANK
  • K&H
  • MKB
  • Raiffeisen
  • OTP
  • Unicredit

A folyószámla kezelésben a vevői/szállítói folyószámlán kívül más, folyószámlaszerű analitikákat is tud kezelni a rendszer.

Keressen minket bizalommal!